|
Arnika | Дата: Пятница, 28.08.2015, 21:25 | Сообщение # 2 |
Марина Александровна Трофимова
Группа: Модераторы
Сообщений: 117
Статус: Offline
|
Дорогу осилит идущий...
|
|
| |
Arnika | Дата: Пятница, 28.08.2015, 21:28 | Сообщение # 3 |
Марина Александровна Трофимова
Группа: Модераторы
Сообщений: 117
Статус: Offline
|
Дорогу осилит идущий...
|
|
| |
Arnika | Дата: Пятница, 28.08.2015, 21:30 | Сообщение # 4 |
Марина Александровна Трофимова
Группа: Модераторы
Сообщений: 117
Статус: Offline
|
Дорогу осилит идущий...
|
|
| |
88nastusha88 | Дата: Понедельник, 31.08.2015, 22:00 | Сообщение # 5 |
Анастасия Сальникова
Группа: Модераторы
Сообщений: 21
Статус: Offline
| Thank you very much!
|
|
| |
Arnika | Дата: Четверг, 30.06.2016, 19:10 | Сообщение # 6 |
Марина Александровна Трофимова
Группа: Модераторы
Сообщений: 117
Статус: Offline
| Програми з іноземних мов маютьнаскрізний характер та представлені в єдиній системі, у діяльнісній термінології з чітко вираженою кореляцією між класами. У 2015 році в навчальні програми з іноземних мов для учнів 1-9 класів внесено певні зміни. Зокрема, конкретизовано описдіяльнісного підходу до іншомовної освіти, що включає в зміст вивчення не тільки знання, навички та вміння, а й навчальні стратегії та комунікативні функції з комунікативно-спрямованими завданнями. Важливу роль відіграватиме така змістова категорія як ставлення учнів до предмета і до процесу його вивчення (мотивація). Такий підхід навчить учнів бути відповідальними за знання, яких вони набувають, і розуміти, чому ці знання, важливі для них, забезпечить використання учнями набутих знань у навчальній діяльності. Перенесено розширену інформаціюкраєзнавчого характеру про історію рідного краю з 4-го класу до 5-го та 6-го класів, оскільки для цієї вікової категорії навіть рідною мовою ця інформація відома в дуже обмеженому обсязі й важко очікувати, що вона може бути опрацьована іноземною мовою. Окрім того, лексика, потрібна для висвітлення теми, та граматичні структури, серед яких дуже поширені пасивні конструкції, відзначаються підвищеним ступенем складності, що перевищує рівень А1. У розвантаженій програмі важливе місце посідаєдемонстрація знань, навичок та вмінь у відповідних типових контекстах їх використання через компетенції. Відтак важливими вважаються не тільки процеси засвоєннязмісту, методів та форм контролю навчального процесу, а й оцінюваннята показ засвоєного, зрозумілого, побаченого, почутого, переглянутого. Вилучено рядграматичних структур, які не несуть основного навантаження для відтворення знань. Ряд граматичних структур перенесено до матеріалу інших класів, де вони логічніше поєднані з тематичним розподілом. Також у певних класах обмежено вивчення цілого ряду граматичних явищ через вилучення більш складних форм, перенесення їх до наступних класів. Програма не обмежує самостiйнiсть і творчуiнiцiативу вчителя, передбачаючи гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб учнів та обраних засобів навчання (навчально-методичні комплекси, підручники, посібники, аудіо, відео матеріали тощо). Докладніше на офіційному веб-сайті МОН України за покликанням: http://old.mon.gov.ua/ua/pr-viddil/1312/1421144886/1428333274/ . Звертаємо увагу, що рішення прозапровадження вивчення другої іноземної мови приймається самостійно навчальними закладами, залежно від умов для такого вивчення, відповідно до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (наказ МОН України від 29.05.2014 № 664), згідно з якими навчальний заклад отримав право вибору щодо вивчення другої іноземної мови.
Організація літніх мовнихтаборів Одним із нестандартнихпідходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам є створення літніх таборів з іноземних мов. Такі табори покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо). Завдання мовного табору –показати дітям інший, відмінний від шкільного, стиль викладання, де наголос робиться на практичній частині й знаннях, які можна застосувати пізніше й у інших сферах. Підготовку до проведення такихтаборів доцільно розпочинати заздалегідь. Усі інформаційні матеріали знаходяться на сайті Міністерства http://www.mon.gov.ua/activity/litni-movni-tabori/ . З огляду на те, щостратегічні документи щодо вивчення іноземних мов зорієнтовані на Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, більш детально ознайомитись із основними положеннями цього документу можна на сайтах: http://www.coe.int; www.britishcouncil.org.ua; www.goethe.de/kiev. Під час підготовки вчителів доуроків радимо використовувати періодичне фаховевидання: журнал «Іноземні мови в школах України».
Дорогу осилит идущий...
|
|
| |